مصاحبه آرشیو خبر ها
از باخت مقابل بایرن ناامید هستم، کسب پنجمین اسکودتوی متوالی خارق العاده خواهد بود.

از باخت مقابل بایرن ناامید هستم، کسب پنجمین اسکودتوی متوالی خارق العاده خواهد بود.

 

استفانو استورارو در مصاحبه ی جدید خود در مورد انتقاداتی که از تیم به دلیل شکست در مقابل بایرن مونیخ می شود صحبت کرد و بحث های اخیر در مورد کمک داوران به یوونتوس را بی مورد دانست.

 

استورارو در مصاحبه با اسکای اسپرت ایتالیا گفت:

 

به خاطر باخت در بازی ناامید هستم، نه به خاطر تعویض ها. فراموش نکنیم دو هفته قبل تر از این بازی، بازیکنانی که به عنوان جانشین وارد میدان شدند نقش مهمی را در بازگشت از شکست 2‐0 به تساوی 2‐2 ایفا کردند و حالا خیلی ها می گویند بازیکنان تعویضی مقصر شکست یوونتوس هستند. همواره صحبت کردن خارج از گود آسان است، باید خود را در موقعیت بازیکنان داخل زمین قرار داد و آن ها را درک کرد.

 

سری آ در این فصل با نگرانی هایی در مورد عدم موفقیت تیم آغاز شد، اما از ماه اکتبر تاکنون بیانکونری در 19 دیدار از 20 مسابقه با کسب برد از میدان خارج شده است. هافبک جوان یوونتوس در این باره گفت:

 

ما با تیم جدید شروع سختی داشتیم و بسیاری از بازیکنان تیم تجربه ی کمی در بازی های سری آ داشتند، اما در ادامه سطح آمادگی جسمانی بازیکنان بهبود پیدا کرد و از لاک خود بیرون آمدیم و در نهایت بازگشت به صدر را به طرز شگفت انگیزی کامل کردیم. مطمئناً در حال حاضر نمی خواهیم اسکودتو را از دست بدهیم. می توانیم آن را فتح کنیم و در صورتی که موفق به کسب اسکودتو شویم خارق العاده خواهد بود، به خاطر اینکه پنجمین عنوان قهرمانی متوالی می تواند در تاریخ ثبت شود. هنوز رقابت برای قهرمانی اسکودتو وجود دارد و می تواند حتی به هفته ی آخر کشیده شود، به خاطر همین ما نباید در اینجا متوقف شویم.

 

بحث هایی در مورد برد 4‐1 بیانکونری مقابل تورینو وجود دارد. گل مکسی لوپز که می توانست بازی را به 2‐2 ― بکشاند مردود اعلام شود و الکس ساندرو نیز خوش شانس بود با خطایی که انجام داد کارت زرد دوم را دریافت نکرد. نظر استورارو درباره ی ادعای هواداران تیم های دیگر در مورد کمک داوران به یوونتوس چیست؟

 

فکر نمی کنم نیازی به جواب این سوال باشد! من و هم تیمی هایم در هر دیدار وارد زمین می شویم و بدون هیچ گونه کمکی تمام تلاش خود را برای بردن بازی انجام می دهیم. اگر افرادی هستند که می گویند به ما کمک می شود این مشکل آن هاست نه ما.

 

منظور از خالکوبی جدیدت " شجاع باش و بدون هیچ گونه عقب نشینی تا آخر مبارزه کن " که بر روی پای خود انجام داده ای چیست؟

 

" ایده ی این خالکوبی موقعی در ذهن من آمد که بنری از پیچ ورزشگاه هواداران یک تیم جنوبی دیدم. اسم تیم را به یاد دارم؟ بله. لاکوئیلا بود. من همیشه دوست دارم به تماشای عکس ها و ویدیوها بنشینم، این شعار را دیدم و از آن خوشم آمد و تصمیم گرفتم آن را بر روی پای خود خالکوبی کنم. من فکر می کنم این جمله بسیار مهمی است و همواره در بازی فوتبال باید آن را انجام داد."

 

آیا خالکوبی های دیگری بر روی بدن خودت خواهی کشید؟

 

" من این خالکوبی ها را در مورد لحظات زندگی یا چیزهایی از زندگیم که می خواهم به یاد بیاورم انجام می دهم. خالکوبی بعدی من ممکن است پس از کسب اسکودتو یا سوپرکاپ باشد."

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: